Netflix’in Marketing strategiyasına baxış

images

 

Netflix’in özünə məxsus marketing strategiyasi vardir, bu qürum tipik reklamlar olmadan , qazanç əldə etməyi üstün görür. Ne üçün əlavə reklam gəlirlərindən imtina Netflixə sərf edir, Səbəb aydındır  ,öz segmentinə xitab etmək üçün. Bu segment bayağı reklamlardan yorulmuş, sadece işdən sonra, və ya sadece boş zamanını səmərəli ,istifadə edərək, reklamsız bir şəkildə həyatına davam edən, dinlənmək istəyən bir profildir.

Ancag Netflix tamamilə reklamdan uzagdır demək yanlışdır. 2018 ildə COCA-COLA ilə və Burger King ilə reklam sazişi bağlandı. Ancaq biz tipik reklamdan uzak, daha çox bizə nöro-marketing vasitəsi ilə, reklamlara məruz buraxdı. Stranger Thing serialında Burger King və ya Coca-Cola ilə bağlı film içərisində edilən paylaşımlar yeni bir reklam forması, müştərini gərəksiz, 30 saniyəlik və bir neçə dq lik videoroliklər ilə deyil, Nöro Marketing ilə bizi məhsula məruz buraxir və bağlayır. Karakterlər Diqqət çəkən bir səhnədə Coca-Cola içir.

Unknown

Netflix, Profilləşmədə, kişisəlləştirmədə mükəmməldir. Şirkət, istifadəçilərin maraq dairələrini algoritmlər vasitəsi ilə  bilir və hər bir abunəyə sunduğu içəriği əllərində olan dataya əsasən müştəriyə təqdim edir. Netflix, bir abunənin izləyicisinin baxdiği film alışganlıqlarına görə izləməyi sevdiyi şov tiplərini bilir. Bu data müştərilərə sevdiyi filmlərə ,ve programlara uygun filmlər təqdim edir. Müştəriləri bir sözlə hər zaman film baxımından, ehtiyac baxımından ac buraxır. Misal, sevdiyimiz film tərzi daha çok “İntersteller” kimi , Kosmik, Planetlər və ya bəlgəsəl tərzidir isə, Netflix sizin nə istədiyiniz anlayır və sizə, “Mars” filmini töfsiyə edə bilər, bu prosedür film izləndikcə artır və davamlı olarag bu formada algoritma bizə yeni filmlər təqdim edir.
Dataya əsasən müştəriyə istədiyi məhsulu təqdim etmək, və bunu sata bilmək, əsl Netflix uğurudur.

Netflixin yenilikçiliyi və Yeni marketing strategiyası, Black Mirror .Bandersnatch filmində özünü göstermiştir. Müştəri artig filmin senaristini özü yazır, və bu filmi bir çox müştəri profilinə sata bilir. Filmin interaktif marketing tərzdə sunulması, onun original olmayaacag formada, Netflixdən kənarda satışının qarşını almaktadır.

Unknown-1

Qeyri kanuni satışı və fərqli profillərə təqdimatı bir yana Netflix artig bu tərz müştərinin içərisində olduğu filmlər vasitəsi ilə data olarag müştəriləri hakkında çox dəyərli məlumatlar əldə edir .

Leave a comment