Marka seçimi və istehlakçi baxımından Marka dəyəri.

Marka istehsalçı üçün məhsulun seçimində istər Risk, Seçim asanliği, Keyfiyyətə İnam, Məhsulu tanıma baxımından müxtəlif faydalar verir.

Marka seçiminə təsir edən faktorlar, Demografik, Psixolojik, Sosialojik faktorlardir. İstehsalçının seçiminə təsir edən bu faktorlar məhsul satınalma seçimində və marka təsiri kimi faktorlar baxımından təsir edici səbəblərdir. Marka demografik faktorları Yaş,Cinsiyyet, Təhsil, Çalışdığı müəsisə, Aylıg gəlir kimi səbələrdir. Nümunə olarag Yaş faktoruna diqqet etsək anlarıg ki, edilən araştırmalara görə Adətən 30 yaşa qədər olan müştəri kütləsi daha çox markaya diqqət etdikdə , yenilikçilik arayışında, 30 yaş üzəri daha yaşlı segment isə, daha çox sədagət ,sadiglik arayışındadır.

Psikolojik faktorlara diqqət edərsək Müştərinin algı, inanc, xarakterik profil, özünə güvən amillərinə diqqət etməliyik. Psixolojik faktora diqqət edərsək, geyim sektorunda, adətən insanların geyim vasitəsi ilə , özlərini yansıtdıglari, və ya üzərlərinə yerləşdirdikləri Xarakterik profil ilə özlərinə kimlik bürünürlər. Əslində diqqət edərsək, müştərilər hər zaman funksional ferqliliklərə görə bağlanırlar , çox vaat daha emosional, psikolojik olarag elaqə qura bildikləri məhsula göz tikirlər. Unutmayag ki Marka istehsalçıya verdiyi değerdir. Müştəri Marka satın aldıkda əslində ehtiyacını satın alır.

Sosyolijik faktorlara diqqət edərsək, Ailə, Mediya, Dost gruplar misal çəkə bilərik. Müştəri Huri metaforunda bildiğimiz, Müştərinin satınalma qərarını vermə yolunda,  (1.Məruz qalma ,2. Araştır, 3. Satın al, 4.Dəğərləndir.) Məruz alma qismində məhz bu Sosyolojik faktorlara daha çox təsirində olurug. Müştəri Tv, S.Medyada qarşilaşdığı reklamlar və təsirlər ilə Marka hakkında bir algıya sahib olur, satın alma davranışına təsir edir.

Leave a comment